Heij po deijj kaikki rakkaat ja ihQt lukijani! Martina se taas tässä, parin vuoden tauon jälkeen.  Viimekertainen akvaariokala-ruokablogini ei nauttinutkaan odottamaani suosioo niin ny aattelin iskeä sanansäiläni oikeesee kultasuoneen, siis niinQ todelliseen nyqyhetken ytimeen eli muotiblogiin! ihanaa-AA-aa!!

Nonii. Siis mähän oon nyt tuol sairaala ammatikorqeessa opiskelees, jossei joku höpönassu sitä ny tienny. Nii ni siel on sit pitkät käytävät täynnä niii-IIII-iin IHANAN syötäviä hoitsuja ja ensihoitajia ja sit viel niitä siis oikeita brankkarei!1! Siis ihan OI-KEES-TII-iii!  Nii siis täst päiväst mun piti teil kirjottaa, siis mä meen ny iha suo-raan a-si-aaan,siis. Nii, mul oli aamul ihan hir-veee! kriisi et mitä mä laitan päälle, niin-Q. No mä olin koko eilisen illan tuol Stadin ytimessä, kiertelin kaikki kuumat putiikit, siis tiettekste niinQ Henu-Manut ja GinaTricoot ja siis KAIKKI ne hoteimmat mestat mis stadin kuumat mimmit käy. No sit mä teinki vaik mitä löytöi! Siis sellasii asukokonaisuuksii mitkä kelpais vaik mihi kätvalkeille vaik Holywoodiii! Siis mä ostin sellaset I-HA-NAT mustat legginssit! Eikä maksanu ku 4,99, eli melkein ilmaset! Sii mäkävin eka sovittaa jotai ässäkokoomut siis nehän oli  iiiihan liian pienet! Siis kun ne pikkuset siellä Kiinassa kädet verillä ompelee eikä niillä oo kuulemma oo ees rahaa ruokaan ni pitäs niitten silti tajuu ettei me länsimaalaiset gimmat NIIN pienii olla ku ne, ja siis ihan törkeetä niitten on pienillä kätösillään tehdä niin pieniä vaatteita qu ei ne snaijjaa et meille rikkaille tulee paha omatunto ja me luullaa itteemme läskeiks ku meille ei muka mahdukaan joku XS vaik se on just sun oikee koko! Iha törkeetä!  No siis kuitenqii, mä sovitin äksässää, sit ässää ja sit ämmää ja sit kauheeta ÄLLÄÄ ja sit se muqa oliqi ihan just presiis qu mulle ja mun laatupeerseelle tehty! Siis siin oli pakko olla joqu virhe... Siis quitenqii mä ostin ne i-ha-nat mustat leggariiiirt ja sit niitten seuraks aivan I-HA-NAN  valkosen topin! Aivanfantsuu, hei!

Nii siis täst päiväst mun piti teil kertooo! Ni, mä menin niinq kouluun aamul, spåral niinq yleensä ja just ehdin lukee Metron, siin sanottii et tänää illal tuleeqi Suomen unelmien poikamies, sit Huippikset ja sit viel beebee! Ihanaa! Nii siis sit meil oli jotai tyhmii luentoi, jotai hoitoo, ja se maikka oli siiis niiiiin hirvee! Sil oli niiiin hirvee tukka et mä en ees kuullu mitää mitä se sano, katoi vaa sen tukkaa ja olin ihan vaa et ou nöy! Niinqu joku harakka ois tehny pesänsen päähä tai seois saksittu jollai oksasaksi, niinku!  Siis miten jotkut kehtaa! Sit meil oli safqiksel sellasii tee-se-itse-salaattei. Siel oli hernei, tomaattei, salaattei ja qurqquuqii, ihanaa!

Nii mut sit se mu päivä kokokohta! Se oli nii ihanaa et mä en kestääää! Sis mä ja mun frendit oltii just tulos lounaalta, siis silt IHANALT salaatilt! Nii, sit me käveltii siin käytävää ja siel ne oli! Ne brankkarit! Ne on NIIIIN ihaniiii!! Me yritettii sit sillee viileesti vaa kävellä siit ohi, sile tietsä niinQ  Tyra  Kävelee Cätvalkkii, niinq nii uubercuul! Ja siel se oli, SE ihQ!  En mä ees kattonu sitä päin, mä olin niin cuuul, mä vaan kävein ja sheikkasin mun pikku berberii ja niii-in tunsi et se katto mun perään! Eli siis ihan mahtavat ostokset oli HMän legginsit ja GTn toppi, siis toi-MII! Todellaki! Nii sellane päivä mul oli tänää, sit mä tulin kotii, lakkasin kynnet ja katoin huippiksen ja poikkiksen ja peepeen ja nyt mä kirjotan tättä teille rakkaat fanit! Ootte mun mussuqoi! XOXOXO Marttiina

Nii ja viel fotooo! Päivän asu, en mä unohtanu, höpsöt!!!

Ihanast fotost kiitti sudiol! Nähäää huomen! Baibai beipiiii!!!