Viimeviikko olikin uskomattoman täydellisesti onnistunut, tääviikko ei sit taida  olla. Katotaan elämäniloa sit taas perjantaista eteenpäin vaikka.

 

Tiistai-iltaan musacornerin mustin linkkivinkki; yks kovimmista suomibiiseistä ikinä. Heikki Kuulaa. Ylläri.

 

Heikki Kuula ft Tommishock: Musta Päivä


mul on mustan taju

Musta hurtta ulvoo ulkona nimeään
Ei päivää eikä yöt, on vaa pimeää
Mustan päivän aamukahvi mustana
Mustaan tarhaan mustat lapset kuskataan
Nään mustan joutsene mustas meres
Mustan kullan
Mustan pörssin kulmal
Mustas veres, hustla
Kännykäs musta akku lopussa
Musta elämä vaik se kuolemaks mielletää
Musta on kaikki mitä meilläpäi tiedetään
Vaikeit valkosii valheit o rustaa
Auringon sammues huumori on mustaa
Musta kiirii pimeydessä kimeenä
Musta tulee sanasta, valon imevää
Musta o väkevä, valkone valju
Jokane loppu oli joskus alku
Jokane loppu oli joskus alku

kertosäe:
Mä elän mustaa päivää peräperää
Päivä on mustempi must ku mä herään
Sysimusta ei heijasta valoa lainkaan
Kaheksan minsaa ja aurinko mustana paistaa
Mä elän mustaa päivää peräperää
Päivä on mustempi must ku mä herään
Sysimusta ei heijasta valoa lainkaan
Kaheksan minsaa ja aurinko mustana paistaa

Mul on mustan taju
Nään sävyeroja
Hengitys niskassas mut pimeest erottaa
Eskimol monta nimee on lumelle
Mulla monta mustalle valveunelle
Tuhka mustaa
Spermaa munissa
Mustii graffittei mustis yöjunissa
Hämärä miesten mustat kivet
Tummennetuist fönäreist inee
Ei näy mustaa päivää
Se kuultii
Maapallo lyhisty mustii multii
Musta sinilintu
Mustaa röörii
Mustan taju
Mustaa röökii
Elämä lyhyt ku mun lähimuisti
Mustaa lempimusaa
Mustal kuistil
Isoisoisäl tuli hämäräs mokattuu
Nyt joka kuu mustempi ku lokakuu



Ne kysyy aina et miltä musta tuntuu
Sulje silmät, tunne miten valo uupuu
Miten se pois kaikkoaa
Kun me kaik ollaa mustalla maalla ilman valoa tai varjoa
Etsin mieleni mustia aukkoja
Kun mä pidän hetken maailmasta taukoa
Tuhkakupin mustat jäännökset
Mustiin puin ajatukset pimeest pois päästäkseen
Mut musta päästä ei helpolla
Piilotan pääni aina mustalla peitolla
Budii sait mustalta veikolta
Musta musa soi valkosil keikoilla
Värisävyt väärät se ei vaa matchaa
Soundini mustaa
Et sen sä voit nähdä ja kun mä kuljen musta lunta alla jalkojen
Niinku jp henkisesti? mustavalkonen

 

Lisättävää? Joo, keräilyerä teemakuvia, ja ulos ottamaan uusia. Ja Heikkiä soimaan.